karperwereld

Tekenen, wat een leuke hobby! Ik had voordien al eens een karper nagetekend van een bestaand tekening . Deze keer heb ik een persoon met zen karper nagetekend, wat was dat een uitdaging! De lijnen tekenen en effect toevoegen dan moet men nog spelen met licht, donker en schaduwen, niet zo eenvoudig dus! Ik hou mij veel bezig met tekenen de laatste tijd. Het bevalt mij echt!  kleuren doe ik ook enorm graag hoor, dit nemen ze niet af van mij. Maar tekenen kan wel eens een verandering zijn in mijn leven. Aan deze tekening heb ik 32 uren getekend, en heb daarvoor mij Faber Castell 9000 gebruikt. Ik heb nog heel veel te leren! Oefen baard kust , en ik geloof er echt in!


Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...