Foto greyscale inkleuren

Wat een coole foto! Deze heb ik gekozen om voor een vriend in te kleuren. Eerst heb ik gezocht naar de juiste grijze tinten van de foto, dit kan je bewerken via 'Foto's' of 'photo Gallery' . Eens de juiste tint kan je de foto afdrukken! ( Zie deze link hoe ik men foto bewerk via Photo Gallery ) Voor deze tekening heb ik gekozen om met Faber - Castell polychromos en Caran D'ache Luminance te kleuren. Papier is van Canson fijne korrel natuurlijk wit 224gr . Er zitten vele lagen op, dus geduld was een grote deugd! hah! Bij deze foto wilde ik niet falen, dus heb ik ECHT mijn tijd en uren erin gespendeerd. De details wilde ik zo mooi mogelijk maken, maar ik ben eraan herinnerd geweest dat het kleuren is en geen foto maken is. Ik mag absolute leren om niet te perfectionistisch te willen zijn in het kleuren.


-----------------------------------------------------------------

Hierboven zie je een karpervisser, deze lieve zwijnen zijn van zijn vrouw. Op foto kan je niet inbeelden hoe groot en hoe zwaar ze zijn, maar vooral ook koddig! Jullie weten ondertussen al dat ik graag dieren inkleur. Wel deze was moeilijker dan ik dacht! Sommige details kreeg ik effen stress bij. Voor deze zwijnen heb ik drie keer opnieuw moeten beginnen, qua kleur en effect kwam ik er niet. Nu is het uiteindelijk wel goed gekomen en blij met het resultaat. Voor deze mooiers heb ik de Canson fijne korrel natuurlijk wit 224gr gebruikt. ( Je kan ze aan beide kanten kleuren, zachte kant of korrel kant ) 
Potloden:
Faber - Castell polychromos. Kleur altijd in lichte lagen , zo bekom je de kleuren en effecten wat je voor jezelf voorstelt.


-----------------------------------------------------------------

 Canson fijne korrel natuurlijk wit 224gr 

 Faber - Castell polychromos

Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...