Leeuw in pastel

Het is altijd leuk om bij te leren! Deze keer was het met de pastel potloden van Derwent, het is echt wel wennen te kleuren met deze pastels, het is en voelt heel anders aan. Ik vind ze goed in de hand zitten en zacht op papier. Ook hier moeten er lagen aan gebracht worden, en men moet dan nog oppassen dat men er niet met de hand door gaat! Deze pastels zijn heel levendig van kleur, ik heb geen gevoel dat ze dof zouden uitkomen!  Hiervoor heb ik een kleurplaat afgedrukt van Pinterest. Ik kleur meestal van licht naar donker, oooh ja ik kleur met gevoel! Beetje per beetje kwam het tot zen recht. Ik ben zeker niet tevreden van men resultaat, maar het is zeker en vast wel een begin!








 


Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...