Kleur-je-kalm-modus Het dierenrijk

Ik nam er mijn polychromos Faber castell erbij en begon aan deze kleurplaat uit het kleurboek kleur jezelf kalm dierenrijk kleurboek. Waarom wil ik toch altijd zo groots denken! Kan ik niet gewoon eens een klein simpel tekening inkleuren... NEEN! Ik weet één iets : neem je tijd om te kleuren, deze heeft ook een 2 tal weken in beslag genomen! Wat ik hier gedaan heb is in laagjes gewerkt, de ene laag op de andere, en wanneer ik geen zin had om te kleuren, liet ik ze even Lings liggen.  Ik heb eerst men vogel en dan men kameleon ingekleurd, daarna heb ik men achtergrond vervolledigd, eerst wilde ik men blaadjes van de boom inkleuren, maar had toch beslist om de achtergrond te doen,  om dan als laatste de blaadjes van de bomen in te kleuren!  Ja ik ben soms raar bezig in men kleurtekeningen, maar ik ga puur op mijn gevoel af, en dat maakt het kleuren zo LEUK! 












Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...