Sensatie Kleurplaten

De sensatie kleurboekjes komen om de maand uit, ik ben erg blij dat wij de belgen er eens bij zitten, zo kan ik ook eens een collector in men verzameling bijvoegen.
Deze boekjes werken in thema's en worden nog eens verdeeld. Er zitten telkens twee XXL collectors posters bij.

Verbind de punten
Mysterieuze mozaïek
Mysterieuze lijnen
Creatieve kleurplaten
Mysterieuze WordArt
Mysterieuze Schilderijen
Mysterieuze tekeningen









Hier heb ik een tijger ingekleurd, ik heb niet alles gefilmd tot het laatste, maar de laatste foto zie je dan de afwerking! jammer dat de cijfers doorkomen, ik zou het niet wagen met stiften, maar wie zich geroepen voelt kan dit doen.

------------------------------------------------









------------------------------------------------

Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...