Beestig Stippen

Wow! waar ben ik aan begonnen dacht ik zo bij mezelf. Stippen, ja stippen. Vandaag kreeg ik het ineens te horen via volwassenen kleuren dat dit ook al een tijdje bestaat, wat voor mij totaal nieuw is. Ik was natuurlijk in men nopjes want wilde het direct proberen. ik heb er 3 gemaakt, deze zie je staan hier  Het is wel leuk maar zo vermoeiend voor men hand hahaha. Niemand heeft gezegd dat ik er ook 3 moest maken, maar thats me. Ik maak om het jullie te tonen. Ik raad het wel aan om zeker eens te proberen, want wat een mooi effect krijg je! de Techniek erachter kweet het zelf niet, ik doe maar mijn eigen ding. Dus mensen probeer het ook eens Stippen. ik heb deze ingestipt met de stiftjes van ARTIST.
 



Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...