The Aqua flowers

Ik heb eindelijk eens mijn AquaMakers gebruikt, het is de eerste keer dat ik een bloem gekleurd heb met stiften, ik ben eigenlijk een potlood gebruikster.Ik heb er voor gekozen een tekening te nemen uit het boekje Het tweede enige echte kleurboek voor volwassen . Ik ben er enorm van verschoten hoe goed deze aanpakte in het boekje, het was een risico, maar het is gelukt en het geeft niet door aan de achterkant van de bladzijde, Wat heb ik gedaan: Ik heb mijn Aqua marker stiften bij mij genomen, en beginnen kleuren en men penseeltje heel de tijd vochtig gehouden om te laten uitvoeien. voor het zekerste had ik een bladje aan de achterkant gestoken, maar dit was niet nodig, het papier neemt de stift perfect op en zie er niets doorgaan. Ik vond deze erg leuk, het is heel simpel in gebruik.






Aanbevolen post

iguana - leguaan : intricate ink Animals in Detail

For this wonderful iguana, I have taken my time to color, there are so many hours in it! But I  love animals to colorize. First of all i di...